.:Thank You Allah:.

Segala puji bagi Allah,dia atas hidayahnya,kita masih dapat on9..hehehe,yg masih memberi saya nyawa untuk menyambung semula apa yang ana telah hentikan selama ini..Sunggguh, saya ini masih lemah untuk istiqamah dalam menulis..Moga hijrah saya ke bumi Yaman ini memberikan semangat untuk berkongsi pengalaman dan ilmu yang saya dapat kat sini,InsyaAllah...

Kita merancang,dan Allah jua merancang,tapi perancangan Allah untuk ana itu juga yang terbaik..siapa sangka sebelumnya saya mengambil jurusan engineering ( Diploma Engineering in Helicopter Maintenance ) kini mengambil jurusan agama di timur tengah...huuh..Setinggi2 syukur saya panjatkan ke hadrat Allah s.w.t atas hidayahNya membuka hati untuk tukar bidang ni...

Hurm,lucu klau nak diimbas semula..melihat gelagat2 kawan2 dan kenalan,tatkala mendengar berita yg saya sampaikan..ada yang terkejut,gembira tak kurang juga muka mcam sayang sbb saya tinggalkan engineering..well,hidup hanya sekali,sekejap lak tu..klau tak berkorban di dunia untuk akhirat yg abadi,camne nak dapat syurga...opps,bkan bidang laen tak masok syurga ye,jgn salah anggap..

kurm..oklah untuk kali ini..next post saya akan ceritakan perjalanan dari malaysia ke Yaman,serta gambar2...cakap byk pun tak guna,yg penting ada gambar...ok,jumpa di lain kali ye...ma'assalamah!

No comments: