kem di Pantai Sepat,Pahang

alhamdulillah...hujung minggu lepas (29 & 30 November), ana berpeluang utk mnziarahi negeri pahang,yang ana belum pergi sebelum ni....program dijalankan di tempat yg sangat cantik dan menarik...di tepi pantai....



pgrm ni mngambil masa 2 hari je,namun diisi sepenuhnya...mmg tersa macam 3 hari...kami dilatih berdisiplin,sebagaimana objektif utama pgrm ni nk memupuk semangat kita sebagai Jundullah..(ana rasa lah sebab moderator asyik cakap pasal ni je)...jd program ni banyak melatih berfikir dan programnya lebih outdoor....

malas nk tulis panjang2 sbb tengah final xm ni....so ana hanya tayangkan gambar je...pandai2 antum bayang kan eh....

sahabat2 ana dr kiri:Raja,Hazwan,Ahmad dan Fakhrul



group ana dr kiri: Ana,Imran,Nabil dan Aqi



persiapan sebelum aktiviti Surat berantai...Nabil dan Eusouffe....



di kala pagi hari



Ana dan Eusouffe menikmati embun pagi...



kesian dia kena pikul 6 bijik bata...takde sape nk tolong ke????



nostalgia..makan dlm talam....



Ana dan Imran menikmati hembusan bayu....



Hazwan diikat kerana keselesaan,Raja terikat walaupun berpotensi...faham x???



makan SATA...



pesrta program



Ana dan Raja



tu je yg ana sempat upload kan....gambar wktu tgh pgrm tak byk sbb takde masa nk amik gambar...walau apa pun,doakan ana untuk final xm ini yek!

3 comments:

syah93 said...

pntai kt trg lagi cntik.. hihi

akhi_afif said...

hurm...
semua cantik bg ana....

Raja Muhd 'Azman said...

smmgnya pgrm ini mmberi 1001 makna.. teruskan perjuangan sebagai jundullah..